jueves, 24 de octubre de 2013

Hockey Patines: Noticia remitida por el Enrile PAS Alcoy

Pere Cañellas tornarà a les pistes contra el Sant Cugat

El capità diu que "contava les hores perquè arribara aquest moment"

Aquest dissabte 26 d'octubre serà un dia molt especial per a Pere Cañellas. 32 partits després podrà posar-se uns patins i competir amb l'Enrile PAS Alcoi: "Contava les hores perquè arribara aquest moment -diu el capità-. Quan es va acabar el partit contra el Dominicos ja vaig començar a notar com entraven els nervis".

I com ha somiat la tornada a pistes el davanter d'El Vendrell? "Només vull fer un bon partit. Durant la pretemporada m'han eixit bons partits. Ara porte dos setmanes sense competir però espere que no es note. L'única cosa que desitge és donar el màxim per bé de l'equip".

Pere confessa que durant la temporada anterior ho va passar fatal mirant des de la graderia com el seu equip encadenava derrota darrere derrota sense poder ajudar. "En la graderia es passa molt malament -diu Cañellas-. Ja vaig patir dissabte passat mentre veia el partit contra el Dominicos".

El capità diu que no s'ha de penedir de res del que va passar aquell fatídic partit contra el Voltregá perquè "no vaig fer res del que va reflectir l'acta. En cap moment vaig agredir els árbitres. Ara bé, també he aprés a no protestar tant, tot i que és dificil abstraure's en partits tan tensos". Sobre les veus que diuen que la dinàmica de l'equip haguera sigut una altra amb ell en la pista durant la passada campanya, Pere afirma que "jo no sóc qui per a dir que és el que haguera pogut passar. L'únic que puc dir és que jo haguera pogut aportar i aportaré a partir d'ara la meua experiència i el meu treball".

Respecte al que pot passar a partir d'ara endavant, el capità creu que "tenim equip per a estar dalt de la classificació. Hem de ser capaços de traure molts punts. Es més, jo crec que tenim l'obligació d'estar entre els primer i pujar a l'OK Lliga."

El proper rival de l'Alcódiam serà el Sant Cugat, un equip que està dirigit per un entrenador de prestigi com Lluis Galbas i que té homes amb experiència en la máxima categoria com Eloi Gaspar o Ramón Gascón i homes molt joves però de molta qualitat. Pere Cañellas diu que aquest equip "sap molt bé al que està jugant, busquent molts bloquejos i tenen moltes jugades assajades".