jueves, 4 de octubre de 2012

Hockey Patines: Comienza la Liga OK para el Enrile

Arriba l'hora de la veritat:L'Enrile debuta diumenge a casa contra el CE Noia

David Aguilar: "Em fa molta il.lusió debutar amb victòria contra el meu ex equip"

Va de bo. S'han acabat les proves i els assajos. L'Enrile PAS Alcoi debuta este diumenge 7 d'octubre contra el CE Noia, el tercer classificat de l'OK Lliga la temporada passada. Serà a les 12.00 en el Pavelló b del Poliesportiu Francisco Laporta.

La plantilla està concentrada i conscienciada a traure un bon resultat. Però potser qui més motivat estiga siga David Aguilar. No debades va jugar al col.legi Sant Josep de Sant Sadurní d'Anoia fins els catorze anys per a després militar en els equips infantils, juvenil i junior del CE Noia. La temporada passada va poder debutar en OK Lliga en l'equip de la capital del cava.

"La veritat és que quan va eixir el calendari em va donar una gran alegria -diu David Aguilar-. Em fa molta il.lusió debutar amb l'Alcodiam contra qui ha sigut el meu equip. Aixó sí -afegeix el jove davanter- vull jugar contra el CE Noia i traure un bon resultat".

No serà gens fàcil. El CE Noia es presentarà a Alcoi pràcticament amb el mateix bloc de l'any passat. Només hi ha hagut la baixa de Francesc Bargalló i l'alta de Gerard Teixidó, procedent del Voltregà. David Aguilar els coneix molt bé: "treballen molt en defensa. Marcar un gol és molt complicat i són molt ordenats en atac. No perden cap bola i és molt difícil sorprende'ls al contracolp".

Entre les files del CE Noia destaca ara mateix Xevi Puigbí, campió d'Europa amb Espanya a Portugal. Ara bé, David Aguilar té un de preferit: "jo sempre m'he fixat en Joan Feixas pel seu sacrifi i l'orgull que demostra a pista".

Respecte a l'Alcodiam, la nova incorporació de l'equip diu que "després del partit de pretemporada a Reus el conjunt ha fet una gran milloria. Estem satisfets del nostre comportament contra el Barça i el Barça b i vam ser capaços de guanyar a Igualada". Respecte al partit contra el Follonica manifesta que "va ser un partit molt estrany. És veritat que ens vam enredrar una miqueta en el seu joc però el cert és que van xutar 10 voltes a portería i van fer 7 gols, tots ells imparables".